7

   

 

 

El-arbejde.
Det auto-elektriske lykkedes nogenlunde.
Kontrol-lamperne i traktor-meteret er dog koblet fra.

 

 

 
 

Originalt "Schauglas".
Chr. Besendahl, Skrydstrup
har leveret en hel del reservedele til både Volvo'en og Deutz'en.
Priserne er rimelige,
og de dele han kan skaffe, er man helt sikker på, passer;
idet han har mange års erfaring fra landbrugsmaskin-branchen.

 

 

Traktormeter.
Det gamle traktormeter fungerer udmærket
bortset fra kontrol-lamperne.
Der kom noget nyt profilgummi under.

 

 

 
 

Indsugning og relæ.
Der blev brugt noget rustfri-stål net forrest ved indsugningen.
Relæet blev genbrugt.
Det røde "
S" er det eneste, der er tilbage af emblemerne.

 

 

Motorhjelm lakeret.
Det er bedre at bruge syntetisk fortynder end terpentin til fortyndning.
Malingen fordeler sig meget bedre på overfladen.

 

 

 
 

Rust i bagskærme.
Der var alligevel en hel del co2 arbejde i bagskærmene.
Det var særlig i skærmrundingen,
hvor pladerne overlapper hinanden.
Jeg fandt noget materiale fra en anden bagskærm.
Man kan faktisk få jernpladerne til at krumme,
hvis man banker på dem med en kuglehammer.
Nu havde jeg nogle gamle skærme fra en Volvo T-25,
hvor jeg skar stykker ud af rundingen
og tilpassede dem lidt med kuglehammeren.

 

 

Bagskærme våd-sandblæst.
Pladearbejdet er færdigt.
Skærmene er våd-sandblæst med højtryksrenser.
De bliver derfor hurtigt røde, og de skal helst tørres meget hurtigt.
Primeren kommer på snarest.

 

 

7

   

 

Top