3

   

 

 

Kroppen grundmalet.
IH-kroppen blev grundmalet med primer fra spraydåser.
Fordelen er,
at det er let at komme ind i alle hjørner og kroge uden, at det løber.
Det tørrer også meget hurtigt.

 

 

 
 

Mange krinkelkroge.
Fordelen ved spraydåser var indlysende her ved brændstofsystemet.

 

 

Nye, originale dele fra Steen V. Nielsen, Uldum.
 Bl. a. pakdåser til P. T. O. studs, til remskiven foran og til styrehus.
Bøsninger til forakselblok og ratstamme.
Meget fine gummimanchetter til bremsehusene.

 

 

 
 

Case IH 78002 Esbjerg Paints.
Denne IH maling får en meget flot glans med ca. 10% hærdelak blandet i.
Der er nu skiftet pakdåser ved
forreste remskive, kraftoverføringsstuds og yderste bagaksellejer.
Opbygningen kan nu gå i gang

 


Paints:

Name of products:

Esbjerg Machine Primer 0100-79083

Esbjerg Machine Enamel 0130-78002  IH-New Holland (red)

Esbjerg Machine Enamel 0130-77096  Case IH (cream)

Efadur Catalyst 0455-79139 ( 12 %)

Synthetic Thinner 0700-68063
 

 

 

Sand og skidt i bagskærme-ribber.
Der måtte skæres huller i ribberne for at få skidtet ud.
Nye baglygte-ledninger skal trækkes gennem hulrummene.

 

 

 
 

Bagskærme sandblæst.
Bagskærme er vådsandblæst med højtryksrenser.
Der vil blive noget CO2 arbejde i bagskærmene,
idet der er lidt gennenrust ved ribberne.

3

   

 

Top