Oliespild fra
lift og P.T.O. Løftecylinder med
stempel.
Lift-blokken og P.T.O.-blokken blev pakket om.
Nye kobberskiver.
Kobberskiver kan genbruges, hvis de "udglødes".
Messingfilteret er i fin stand, men det var meget snavset.
Kobling Traktoren er nu
delt i to.
Trækiler under for-rammen er et "must" inden adskillelsen.
Koblingsproblemerne skyldes sikkert de slidte belægninger,
der er slidt helt ned til nitterne.
Hele koblingsdelen er også indsmurt i fedt
og urenheder.
Udrykkerleje Lejet er i ret
god stand. Det bliver kogt i en gang smørefedt.
Svinghjul
afmonteret. Svinghjulet er
boltet direkte på krumtap-akselens flange.
Lige under lejet er der monteret en lem med en slags svamp.
Svampen er til at opsuge evt. udtrængende olie fra en slidt
olietætning.
Svinghjulsmærker. Mærkerne til
tændingsindstilling ses her i nærbillede:
00
-100
- 200
- 300 - 400
Lille
svinghjulsleje. Det lille leje i
svinghjulet blev udskiftet.
Koblingslamel. Belægningerne er
nu pillet af.
Koblingslamellens fjedre virker som en slags støddæmper ved
tilkoblingen.