8

   

 

 
Hastighedsregulering
Deutz'en har engang fået eftermonteret et alternativt gashåndtag.
Det er faktisk mere driftsikkert en det originale.
 

 

 
  Hastighedsregulering
Det originale gashåndtag havde en tendens til at gå i stykker,
så det system her lader jeg være, som det er.

 

 
Bagsiden af instrumentbrættet
Noget af en udfordring.
 

 

 
  Instrumentbræt
Det lykkedes at få det til at virke.
Kontrollamperne er dog udeladt, fordi flere af pærerne er defekte.
De kan ikke skaffes.

 

 
Instrumentbræt
Tændingslås, startknap, sikringskasse og gløderørskontrol..
Den luftkølede Deutz har ikke gløderør som andre traktorer.
Den har en magnetventil,
der sprøjter forstøvet diesel ind på en "flammglühstiftkerze" i indsugningsrøret.
Det forstøvede diesel antændes så af denne glødestift og hjælper dermed til starten af motoren.
Den luftkølede traktor har dog kun brug for denne anordning i hårdt frostvejr.
 

 

 
  Instrumentbræt
Lakeret med fælg-lak Wheel Paint Silver.

 

 
Instrumentbræt
Det har vist nok været lakket med "hammerlak" originalt.
Men jeg synes, Wheel Paint Silver giver en fin glans.
 

 

 
  Hovedafbryder

 

8

   

 

Top