|
8 |
Hastighedsregulering Deutz'en har engang fået eftermonteret et alternativt gashåndtag. Det er faktisk mere driftsikkert en det originale. |
Hastighedsregulering Det originale gashåndtag havde en tendens til at gå i stykker, så det system her lader jeg være, som det er. |
Bagsiden af
instrumentbrættet Noget af en udfordring. |
Instrumentbræt Det lykkedes at få det til at virke. Kontrollamperne er dog udeladt, fordi flere af pærerne er defekte. De kan ikke skaffes. |
Instrumentbræt Tændingslås, startknap, sikringskasse og gløderørskontrol.. Den luftkølede Deutz har ikke gløderør som andre traktorer. Den har en magnetventil, der sprøjter forstøvet diesel ind på en "flammglühstiftkerze" i indsugningsrøret. Det forstøvede diesel antændes så af denne glødestift og hjælper dermed til starten af motoren. Den luftkølede traktor har dog kun brug for denne anordning i hårdt frostvejr. |
Instrumentbræt Lakeret med fælg-lak Wheel Paint Silver. |
Instrumentbræt Det har vist nok været lakket med "hammerlak" originalt. Men jeg synes, Wheel Paint Silver giver en fin glans. |
Hovedafbryder |
8 |